fredag 10. oktober 2008

Norskfaget!

Norsk, ja! Norsk er jo et fint fag å ha det. Et flott fag for å uttrykke følelsene sine og si sine meninger mens man filtrerer rundt noveller og romaner og... For å si det enkelt så synes jeg Norsk er et helt greit fag. Ikke alltid mitt favoritt fag, men det ligger vel på topp 10 i det minste.
Men dette med blogging liker jeg ikke helt, ikke skjønner jeg noe særlig av det heller. Så hvordan det skal gå når dette skal telle 50% av karakteren på kortet vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg tror jeg kommer til å slite sterkt!

Vår aller første nynorsk tekst gikk nok ikke akkurat det man kan kalle bra. Jeg tror nok jeg trenger litt oppfrisking etter sommerferien, eller kanskje bare litt oppfrisking i selve faget. Jeg hadde haugevis med feil, og teksten i seg selv var ikke særlig god den heller synes jeg. Men det som er så dumt er at alle feilene var simple slurve feil! Uff... Jaja, jeg får konsentrere meg litt bedre neste gang også.

2 kommentarer:

Vildeee sa...

Wæææw,du har jo en super blogg, du også! Keep up the good work,Stian:D

:) sa...

hmm